Brak czasu we własnym biznesie

W dzisiejszym wpisie podzielę się pewną tajemną wiedzą i być może rozwieję myśli, które na pewno pojawiają się w głowie niejednej osoby, która prowadzi lub ma zamiar założyć własny biznes.

Zacznę od pewnej historii, która spowodowała że postanowiłam napisać ten tekst o braku czasu we własnym biznesie.

Kilka dni temu zobaczyłam na Facebooku post jakiejś dziewczyny, która szukała osób do wywiadu/rozmowy/ wymiany zdań z osobami, które prowadzą dobrze prosperujące biznesy, a które nie mają czasu. Napisałam jej, że w połowie wpisuję się w poszukiwane przez nią grono osób oraz że w pełni popieram badania rynku.

Badania rynku mają powodować, że wszystkim będzie się żyło lepiej.

Dodam jeszcze że dziewczyna tak jak ja jest Wirtualną Asystentką i w taki sposób chciała bliżej poznać swoją grupę docelową. Od razu założyła, że KAŻDY, kto prowadzi biznes (niezależnie jaki) narzeka na brak czasu, a jeśli jednak ma ten czas, to tylko i wyłącznie kwestia szczęścia.

Jeśli wmawiasz komuś że nie ma czasu i nie wyrabia się z pracą, to prawie tak jakbyś powiedział mu że jest nieudacznikiem, a ty mistrzem, który go uratuje.

Błąd!

Rozumiem że jako Asystentki kierujemy swoje oferty do osób, które chcą zaoszczędzić trochę czasu i przeznaczyć go na swoje przyjemności, hobby, czytanie książki, spotkania z rodziną, znajomym i, itd. Sama to robię. Sama się na tym opieram. Jednak NIKOMU i NIGDY nie wmawiam, że powinno mu brakować czasu lub mu go teraz brakuje, bo wtedy będę mogła wkroczyć i niczym dobra wróżka i rozwiązać wszelkie wątpliwości i sprawić, że wszystko będzie działało jak należy.

Co jeszcze?

Nikomu nie mówię, że jego dobra organizacja pracy, to wynik szczęścia.

W życiu nie przejdzie mi to przez gardło, ponieważ doskonale wiem, jak długą drogę sama musiałam przejść by odpowiednio zarządzać swoim czasem i swoją pracą. Wiele osób mówi o pasji, szansach i możliwościach. Ja właśnie te kilka miesięcy temu zakładając Biurowe Sprawy wykorzystałam swoją szansę i moment. Wszystkie rzeczy, które lubiłam robić dla innych zamieniłam na swoją pracę zarobkową i teraz mogę prosto z serca powiedzieć, że moja praca jest moją pasją.

Zatem nie, mój sukces nie jest związany ze szczęściem czy fartem lecz jest wynikiem ciężkiej pracy, przelanych łez, chwil zwątpienia, cierpliwości, pewności siebie, doświadczenia, nauki, umiejętności i samozaparcia.

Moda!

Obecnie żyjemy w czasach kiedy zakładanie własnej firmy jest takim rodzajem must have. Moda na prowadzenie firmy jest tak wielka, że wiele osób idzie do urzędu lub zakłada swoją firmę przez internet. Robią to nie mając pomysłu na siebie. Teraz zaczyna się to dziać na jeszcze większą skalę, bo ludzie mogą skorzystać z ulgi na start, itd. Nieprzemyślanych decyzji będzie jeszcze więcej.

Brak czasu we własnym biznesie

Bycie Wirtualną Asystentką również zaczyna być pewnego rodzaju modą.

Ciekawe doświadczenie mieć mody zawód i robić to co sprawia mi ogromną przyjemność.

Polecam to każdemu z całego serca.

I co jeszcze? Nigdy nie daj sobie wmówić, że Ci czegoś brakuje. Dziel się swoimi zadaniami nie tylko z Wirtualnymi Asystentami lecz i z domownikami. Zacznij od swojego najbliższego otoczenia, a potem idź dalej. Dlaczego? Bez silnego i stabilnego fundamentu nie uda ci się zbudować wieżowca swojej marki.

Dodaj komentarz